ÚJ SZAVAZÁS!

2010. július 8., csütörtök

Önismeret,a Racionális Énünk Alapismérve.



Bizonyára érdekesnek, sőt kissé fárasztónak találja az írásom az, aki nem ismeri az Álomterápia fogalmát, és nem gyakorolja ezt az egyszerű életelemet. Rég (12 éve) gyakorolom magamon,és nagyon jó eredményeket értem el, az élet ügyes -bajos dolgainak intézésében . Májkon (zarándokhely, Oroszlány mellett) jártam 2008.-n Barátaimmal, Esztivel és Robival, amikor megláttam a négy Remete Kopjafát, közé álltam és ekkor egy nagyon furcsa érzés fogott el, mint később kiderült a FELISMERÉS tudományát kaptam meg egyik Arkangyalomtól, Urieltől.Ettől kezdve már könnyű az út, mert aki kapcsolatba képes lépni, és szót is fogad az Angyalnak, az élete gyökeresen megváltozik. Önismeretre tanított Ő mégpedig úgy, először álmomban szembe jöttem Önmagammal és láttam hogyan nézek ki a külvilág szemében . A látvány lesújtó volt, Üres voltam és a Semmibe tekintő csetlő-botló embert láttam. Ez lennék Én ? Igen ez voltam és bevallom néha vagyok is a mai napig.Okleveles Asztrológus vagyok, így kötelező számomra az Önismeret néha kellemetlen gyakorlása és főleg az elfogadása. DE EZ VISZ ELŐRE CÉLJAIM ELÉRÉSÉBEN. Látni magam, magam előtt,és a Belső Énem fura viselkedéseinek a következményeit. Megtanulni nem volt egyszerű, de az intuitív jellemem itt is segített. Mindig azt tanultam, amely e témával kapcsolatos, és azok az Emberek léptek be az életembe, akik segítettetek. SKORPIÓS NAPOM van a Születési Horoszkópomban, és ennek a létnek a legfelső foka a REMETE. Tanulni és továbbadni hát kötelességem és ildomos is egyben . Születési bolygód vezet el az Önismeret első fokához, ez mindig egy Mitológiai alak. Azt kell megtanulni, Ő milyen, mert alapjában véve olyan vagy Te is. Ezt itt olvashatod és tanulhatod meg :-http://http//www.asztromania.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=95:mitol&catid=23:asztroli-cikkek&Itemid=387 továbblépve leírom, a Születési Bolygód az Aszcendensed ura, melyet, ha nekem írsz ide :- kaldeus50@gmail.com megírom szívesen a születési adataid Alapján, Természetesen ingyen és bérmentve. Márt csak egy dolgom maradt, Köszönöm Szépen, hogy elolvastad, és segíthetek neked !

Nincsenek megjegyzések: