ÚJ SZAVAZÁS!

2010. július 11., vasárnap

Szerkesztői Bemutatkozás jupika2009

















Valódi nevem:- Balázs Sándor József
Szül év:-1950

Napjegyem :-HALAK

Lakcím:- Rábapatona
9142.

T:+3620-245-5720

Fogl:rokkant nyugdíjas

isk vég?-szakmunkásképző.

RÖVID ÉLETRAJZ :-

Szegény családból származok, Szüleim földművesek voltak sajnos már rég nem élnek (30 ill.20 éve) Hamar kiderült, hogy az anyagi lehetőségek miatt ösztöndíjas képzést kell választanom, ugyanis a 2 év gimnázium teljesen ellehetetlenítette a család megélhetését, így kerültem Vépre, ahol mindhárom évben az Iskola legjobb tanulója voltam. 'Dolgoztam mint sok más ember a kommunizmusban, tevékenyen kivettem a részem a közösségi életből, mindenütt a Hazafiságot és az Isten iránti hitet hirdetve, (sok konfliktus) Római Katolikus vagyok de a Győri ÚJ APOSTOLI EGYHÁZ KÖZÖSSÉGHEZ tartozok, ahol Jézust tekintjük Istenünknek és Máté evangéliumán át ismerkedünk tanításával. 1995 óta vagyok mozgáskorlátozott, (sztrok) jelenleg közepesen mosgáskorlátozottként vagyok véglegesítve. Szerény Anyagi körülmények között élek, ennek ellenére autodidakta módon megtanultam Joanna _Watters, Derek Parker Asztrológia Iskoláját, és Budapesten vizsgáztam a Nostradamus Stúdióban kitűnő eredménnyel.

ÉLET FILOZÓFIÁM:-Nincsenek véletlenek csak SORSSZERŰSÉG, az életben csak a tökéletes a jó, a Múlt emlék, a JELEN a PILLANAT amit boldoggá tehetsz, a jövő AJÁNDÉK.

CSaládi állapotom:- Nőtlen, Egyedülálló

Sorsszámom a 6. HÍDEMBER.

Mottó:- minél több szeretetet adsz, annál többet kapsz vissza.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Adjon az Isten!

Üdv a csapatban!

SZEBB JÖVŐT ÉS KITARTÁS!