ÚJ SZAVAZÁS!

2010. szeptember 3., péntek

Egy boldog nyár a kis falumban ! levél az NFH.-nak



Tisztelt Ügyfélszolgálat !



Egy "félresikerült" (hitelkiváltásnak indult) banki hitelből fakadóan lettem kényszerből az AEGON BIZTOSÍTÓ nevű "maffia" ügyfele. Sajnálom , hogy nem tudok más jelzőt írni egy Magyarországon működő cégre, de ami már meghaladja az Én türelmem is az biztos hogy megérdemli a fent leírtakat. 2010 augusztus 13. -n éjjel 23 h tájban olyan vihar tört a kis falumra, hogy 60 évet megéltem,de ilyet a házamban nem tapasztaltam. Egyszerűen beömlött az eső a tetőn át a lakásba,mert nem volt képes a nagy mennyiségű víz lefolyni, a viharos ellenszél miatt. Bejelentettem az említett Biztosító Társaságnak, a következő hét első munkanapján a kár igényem. Először azt hittem álmodok az udvarias fogadtatás kapcsán amit a biztosító felém jelzett. Sajnos azóta az álom álom maradt én meg azt hiszem hülye vagyok. Egyszer kaptam egy SMS.-t hogy késik a szakértő azóta is késik és azt várják szerintem,hogy a következő havi átutalásom késsen így találva kifogást a szakértő elmaradásához. Igen késni fog a biztosítási díj két okból :- A Svájci frank törlesztő részletem úgy megemelkedett, havonta 6200 Ft./hó-ból élek 4 hónapja. Elég volt a mások támogatásából amikor az éhezés és a megfagyás határán állok. Ennyi pénzből nem tüzelőt,még fogpiszkálót sem tudok vásárolni. A házat felkell készíteni a télre nem jótékonykodni másoknak ! Ez éppen olyan eset, mint amikor a nyár elején megjelent nálam a Csornai KÉTÜSZ kéményseprője hogy " meggyüttem a Pízér" mikor jeleztem neki, hogy kikellene söpörni a kéményt,azt felelte ő most pízt szed. Megállapodtunk egy másik időpontban, de akkor sem jött. Amikor tudta, hogy nem vagyok idehaza eljött és hagyott egy felszólítást melyben közölte a vállalat nevében,hogy akadályozom a munkájában. Nincs kérésem,sem panaszom Önökre bízom a döntést tegyenek belátásuk szerint. Jó egészséget és jó munkát kívánok Tisztelettel




Balázs Sándor József.

Nincsenek megjegyzések: