ÚJ SZAVAZÁS!

2010. július 29., csütörtök

NOMEN EST OMEN



















Budapesti Buszjáraton mellém ült egy hasonló korú Hölgy mint Én . Kérdezés nélkül kezdett el beszélni, de olyan elemi erővel, hogy szinte megnémultam.

--Képzelje, kezdte a víz elvitt mindenemet csak a kert maradt meg, mert az magasabban van mint a ház volt. Szóval a házat eldózerolták, aztán se kerítés se udvar csak a kert maradt.Szép ám a kertem halla e ? fordult felém mert látta hogy nem nagyon érdekel a téma. Képzelje el, folytatta, ahogyan nőtt a sárgarépa meg a zöldség, a szomszédok meg a cigányok szépen elkezdték hordani. A fáról szedték le a pirosodó almát, meg amit találtak mindent vittek. Az Isten verjen meg benneteket gondoltam amikor megláttam ! Megverte a kertet nem az Isten hanem tegnap a jég, még levele sem maradt a fáknak, a zöldséget meg 10 centi mélyre nyomta a földbe. Hát mán nem hordják tovább, igaz nem így gondoltam, de ez lett. Eszembe jutott egy Kvantumteológiai intelem mely szerint:- Vigyázz mit gondolsz mert a gondolatnak teremtő ereje van ! Ahogy ott beszélt a piros almáról összefutott a nyál számban, és arra gondoltam, biztosan azok sem azért szedték le mert undorodtak tőle. Apropó undor. Milyen jó, hogy az ember nem a konkrét fogalmat használja a dolgokhoz, hanem úgynevezett műszavakat alkot, mert például mi lenne ha az étterembe elénk tenné a pincér az ételt a következő szöveg kíséretében :-Tessék a rendelt rántott CSIRKEHULLA ! Valószínű otthagynánk azonnal az asztalt. Vagy egy Hatvanas évekbeli történet amely egy T. SZ. prtásról szól :-Megszólalt a telefon és a vonal másik végéről rögtön elhangzott a kérdés




--Jó napot kívánok én Okos Elvtársat keresem !




--itt ilyen nincs, szólt vissza a portás és folytatta, nem csak itt még az egész faluban sincs ilyen !




_Értem köszönöm szépen !




A portásból disznó etető lett, mert az új T.Sz. elnök volt a kérdező.




A Hölgy még elmondta a Polgármester familiája már megkapta a pénzt de ő még egy vasat sem látott, pedig ahogy fogalmazott ő törzsgyökeres nem gyütt-ment mint azok . Közben felért a busz Pestre,




-merre megy kérdezte tőlem az utastársam




--a Planetáriumba feleltem




Rámnézett és csak elköszönt és a fejét hajtogatta micsoda népek vannak mondogatta. Az almát meglátva a zöltséges standon elvettem egyet a ládából és kértem az eladót mérje meg mert elviszem. Rám nézett a fickó sandán, és feltette a mérlegre. 76 Forint szólt hozzám a jobbjában az almát forgatva a balt meg tartotta a pénzért. Oda adtam a Százast és megkaptam az almát. A fickó bedobta a pénzt a többi közé és már a másik vevő felé fordult.ITT MEGBUKOTT A KVANTUMTEOLÓGIA, MERT NEM KÍVÁNTAM SEMMI ROSSZAT, TUDOMÁSUL VETTEM !




Nincsenek megjegyzések: